Kategorie

Kontakt telefoniczny
Kontakt email
0% VAT dla szkół

Lokalizacja na mapie


 TANI-DELL.PL
by Grischa
Trzebinia 32-540
ul. Kościuszki 130
woj. małopolskie
(bezpośrednio przy głównej
drodze - krajowej 79)
tel 506-906-543

Mapa Trzebinia 32-540, Kościuszki 130

Sklep w zagłębiu dąbrowskim woj. śląskie
 (w bliskej lokalizacji trasy S1)

Mapa lokalizacji
Sosnowiec 41-200 ul.Gacka 1
tel (32) 611 05 49

Ochrona zakupów

Ochrona zakupów

Partnerzy

Jesteśmy zaufaną firmą

Nasze udziały

Nasze udziały

Regulamin

Sklep 24dell.pl jest stroną informacyjną.  Brak mozliwości sprzedazy z tej aplikacji.


1.Sklep internetowy, który działa pod adresem www.tani-dell.pl prowadzony przez Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe GRISCHA Grzegorz Otrębski z siedzibą przy ulicy Tadeusza Kościuszki nr 130, 32-540 Trzebinia ( zwany dalej jako Sprzedający), wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Chrzanowa pod numerem: 9880/2003, NIP 628-194-72-07, REGON 852716463 prowadzi sprzedaż towarów z branży IT za pośrednictwem sieci Internet.

CENTRALNA EWIDENCJA I INFORMACJA O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ - CEIDG

Rachunki firmowe:
konto mBank (BRE Bank SA):   83 1140 2004 0000 3202 3843 3113
konto Bank Zachodni WBK:      23 1090 1665 0000 0001 1656 3924

2. Klient może skontaktować sie ze sklepem za pomocą
- poczty elektronicznej sklep(małpa)tani-dell.pl,
- korespondencyjnie pod adresem Gacka 1, 41-218 Sosnowiec
- telefonicznie pod nr. tel.  505 906 543 , 32 611 05 49


3. Ceny podane w sklepie internetowym www.tani-dell.pl  są cenami BRUTTO ( zawierają podatek VAT 23%).


4. W ofercie sklepu internetowego www.delllow.com znajdują się przedmioty nowe oraz używane.



II. Skladanie i realizacja zamówień:

1. Zamówienia w sklepie można składać poprzez:
a) sklep internetowy www.delllow.com
b) pocztą elektroniczną sklep(małpa)tani-dell.pl

2. Zamówienie może złożyć każda pełnoletnia osoba która posiada pełną zdolność do czynności prawnych.. W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest zgoda rodzica lub opiekuna

2. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia poprzez sklep internetowy jest dokonanie rejestracji na stronie internetowej sklepu www.tani-dell.pl  lub wysłanie formularza zamówienia bez konieczności rejestracji. Klient zobowiązuje się do wypełnienienia formularza zamówieniowego dostępnego na stronie sklepu, podanie dokładnego adresu i nr telefonu w celu weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. W przypadku gdy dane klienta są niepełne, nieprawidłowe, nie można nawiązać kontaktu z klientem, jego adres e-mail jest nieprawidłowy sklep może odmówić realizacji zamówienia i je anulować.

 

3. Podanie powyższych danych jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i przekazania zamówienia do realizacji .

 

4. Klient może dokonać zmiany w treści zamówienia lub anulować zamówienie do momentu, w którym przesyłka nie została wysłana. Kupujący w tym przypadku powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel 32 611 05 49 lub e-mailowo sklep(małpa)tani-dell.pl

Od momentu, w którym towar zostaje wysłany, nie ma możliwości dokonania zmian w treści zamówienia


5. W przypadku niedostępności zamówionego towaru na magazynie lub u dostawców sklepu może anulować zamówienie bądź zapropnować wydłużenie czasu oczekiwania. W takiej sytuacji klient  zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji i podejmuje decyzję odnośnie dalszej realizacji zamówienia : wydłużenie czasu oczekiwania lub anulowanie zamówienia.

6. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT 23% lub paragon. Klient deklaruje się czy chce otrzymać fakturę  (podając pełne dane niezbędne do wystawienia dokumentu) czy paragon.

 

7. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty polskie
( poczta polską tylko towary do 2kg)

8. Podane ceny towarów nie zawierają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Koszty wysyłki podane są w linku poniżej.

KOSZTY WYSYŁKI - KLIKNIJ

9. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta sposób:
a) gotówką w kasie ( odbiór towaru następuje osobiście w sklepu )
b) przelewem na rachunek bankowy. Numer rachunku dostępny jest na stronie internetowej sklepu oraz przesyłany jest e-mailem. Towar wysyłamy po wpłynięciu pieniędzy na rachunek bankowy . Wpłaty należy dokonywać po zatwierdzeniu zamówienia przez sklep
c) za pobraniem płatne kurierowi przy odbiorze towaru, 

 

10. Moment zawarcia umowy – kupna sprzedaży następuje w chwili gdy Sprzedawca potwierdzi drogą mailową przyjęcie zamówienia do realizacji. Sprzedawca informuje Klienta o możliwej dacie i godzinie odbioru zamówionego towaru.

11. Wysyłka towarów następuje w przeciągu maksymalnie 2-5 dni roboczych od rozpoczęcia realizacji zamówienia.

12. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.


III. Reklamacje

1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep(małpa)tani-dell.pl lub w formie pisemnej na adres Gacka 1 41-218 Sosnowiec.

2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,-
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


3. Reklamowany towar należy odesłać bezpośrednio na serwis na adres: PUH GRISCHA, ul. Gacka 1, 41-218 Sosnowiec.


4. W przypadku gdy reklamacja dotyczy niezgodności towaru  z umową  i została uznana, zwrot kosztów przesłania towaru pokrywa Sprzedający. W przpadku, gdy reklamacja została odrzucona koszty wysyłki pokrywa Kupujący.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni  roboczych od daty dostarczenia niesprawnego towaru do serwisu.

6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

7. W przypadku jakichkolwiek pytań przed odesłaniem towaru można skontaktować się z naszym serwisem pod. nr tel. (32) 611 05 49 lub droga emailowa sklep(małpa)tani-dell.pl


IV. Odstąpienie od umowy przez Konsumenta

1. Konsument (tj. osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od daty otrzymania towaru ( wejścia w fizyczne posiadanie towaru). Konsument może odstapić od umowy sprzedaży drogą telefoniczną, listownie lub za pomoca emaila w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od daty otrzymania towaru. Po odstąpieniu od umowy Konsument jest zobowiązany do zwrotu wszystkiego co otrzymał na jej podstawie w stanie niezmienionym  chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenia wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

2. Zwrot towaru przez Konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni. Zwrot ceny towaru wraz z kosztami wysyłki zostanie dokonany nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji konsumenta o odstapieniu od umowy, w takiej samej formie, w jakiej konsument zapłacił chyba że Konsument zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Konsument ponosi tylko koszty związane z odesłaniem towaru.

3. Przed dokonaniem zwrotu można skontaktować się z nami pod nr tel. 032 611 05 49 lub drogą elektroniczną sklep(małpa)tani-dell.pl;

4. Zwrócony towar zaleca sie należycie zabezpieczyć, aby zapobiec ewentualnym uszkodzeniom podczas transportu. Należy dołączyć wszystko co Kupujący otrzymał na podstawie umowy i odesłać na adres magazynu w Sosnowcu - PUH GRISCHA, Gacka 1, 41-218 Sosnowiec.


WZÓR odstąpienia od umowy do pobrania - KLIKNIJ


5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadkach:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
 - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

III. Pozostałe:

 

1. Dane osobowe Klientów podawane podczas rejestracji są przetwarzane przez sklep wyłącznie w celu realizacji zamówień. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty lub ich usunięcia.

 

2. Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym www.tani-dell.pl konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu.