Kategorie

Kontakt telefoniczny
Kontakt email
0% VAT dla szkół

Lokalizacja na mapie


 TANI-DELL.PL
by Grischa
Trzebinia 32-540
ul. Kościuszki 130
woj. małopolskie
(bezpośrednio przy głównej
drodze - krajowej 79)
tel 506-906-543

Mapa Trzebinia 32-540, Kościuszki 130

Sklep w zagłębiu dąbrowskim woj. śląskie
 (w bliskej lokalizacji trasy S1)

Mapa lokalizacji
Sosnowiec 41-200 ul.Gacka 1
tel (32) 611 05 49

Ochrona zakupów

Ochrona zakupów

Partnerzy

Jesteśmy zaufaną firmą

Nasze udziały

Nasze udziały

NVIDIA QUADRO FX3800 1GB GDDR3 256BIT

  • Kod: 882
  • Dostępność: Jest
  • Producent: NVIDIA
  • Poleć produkt

PROFESJONALNA KARTA GRAFICZNA NVIDIA QUADRO FX3800 GDDR3 1024MB 256 BIT
 
Podwójne złącze DVI 1
Ilość rdzeni procesora 64
Liczba wyjść cyfrowych 3
DisplayPort 2
Liczba wyjść analogowych 1
Analogowych i cyfrowych
Maksymalna cyfrowa rozdzielczość wyświetlania @ 60Hz 2560x1600
Całkowita ilość pamięci 1024 MB
Typ pamięci 256-bit GDDR3
Przepustowość pamięci (GB/s) 51.2
Relatywny współczynnik wydajności 63.14
 
FSAA (maksymalne)
32x
Shader Model
4.0
NVIDIA CUDA
OpenGL
3.0
DirectX
10
Chłodzenie
1 slot
Obsługa SLI Frame Rendering
NVIEW Advanced Display Software
Obsługa EnergyStar
Maksymalna moc karty graficznej
108 W

 

Podwójne złącze DVI 1
Ilość rdzeni procesora 64
Liczba wyjść cyfrowych 3
DisplayPort 2
Liczba wyjść analogowych 1
Analogowych i cyfrowych
Maksymalna cyfrowa rozdzielczość wyświetlania @ 60Hz 2560x1600
Całkowita ilość pamięci 1024 MB
Typ pamięci 256-bit GDDR3
Przepustowość pamięci (GB/s) 51.2
Relatywny współczynnik wydajności 63.14

 

FSAA (maksymalne) 32x
Shader Model 4.0
NVIDIA CUDA
OpenGL 3.0
DirectX 10
Chłodzenie 1 slot
Obsługa SLI Frame Rendering
NVIEW Advanced Display Software
Obsługa EnergyStar
Maksymalna moc karty graficznej 108 W

 

Karta sprawna w 100%, sprawdzona i testowana przed wysyłką, zafoliowana i starannie zabezpieczona na czas transportu przed uszkodzeniami.

GWARANCJA PISEMNA - 3 MIESIĄCE

 

"Wykorzystaj wirtualizację w swojej stacji roboczej
Technologia NVIDIA® SLI® Multi OS pozwala na uruchamianie wielu systemów operacyjnych Windows lub Linux na pojedynczym komputerze, przy czym każdy system przypisany ma rozwiązanie Quadro FX 3800. Profesjonalne aplikacje mogą w pełni wykorzystać akcelerowane funkcje Quadro w obu systemach operacyjnych.

Architektura obliczeń równoległych CUDA
NVIDIA® CUDA™ to przeznaczona dla profesjonalnych procesorów graficznych Quadro rewolucyjna architektura obliczeń równoległych, pozwalająca na osiągnięcie przełomowej wydajności w takich dziedzinach jak kodowanie wideo, przetwarzanie obrazu oraz symulacja fizyki.

Efektywność energetyczna i niższe koszty użytkowania
Technologie oszczędzania energii pozwalają stacjom roboczym zgodnym z normą EnergyStar efektywnie zarządzać poborem energii bez obniżania wydajności.

Kompatybilne z rozwiązaniami wideo Quadro SDI
Rodzina urządzeń Quadro SDI jest jedynym na rynku zintegrowanym rozwiązaniem do przechwytywania, obróbki, montażu, filtrowania i emisji we wszystkich formatach SDI wykorzystywanych przez profesjonalistów z dziedzin produkcji filmowej, wideo i telewizyjnej.

 

30-bitowy kolor

30-bitowa precyzja koloru (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, ale miliardów wariantów kolorów, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej możliwej dynamice.

128-bitowa precyzja obliczeń w potoku graficznym

W pełni zgodna ze standardem IEEE, 32-bitowa zmiennoprzecinkowa precyzja koloru (RGBA) zapewnia miliony odcieni kolorów o najszerszej możliwej dynamice. Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu w procesach cieniowania, filtrowania, teksturowania i blendingu. Oferuje bezprecedensową jakość renderowanego obrazu w przetwarzaniu wizualnych efektów specjalnych.

64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych

Klarowność obrazu i jakość osiągana dzięki możliwości obliczeń zmiennoprzecinkowych o 64-bitowej precyzji ustanawia nowy standard precyzji obliczeń.

Pamięć graficzna GDDR3 gwarantująca ultraszybką przepustowość pamięci

Zapewnia wysoką przepustowość potrzebną w interaktywnych wizualizacjach dużych modeli i wysoką wydajność w czasie przetwarzania dużych tekstur w czasie rzeczywistym. Pozwala także na osiągnięcie najwyższej jakości i rozdzielczości pełnoekranowego antyaliasingu (FSAA).

Zaawansowana kompresja koloru, wczesna selekcja wymiaru Z

Poprawiona technika kompresji koloru w potoku przetwarzania i wczesna selekcja wymiaru Z (early Z-culling) zwiększają efektywną przepustowość i poprawiają skuteczność renderingu i ogólną wydajność systemu.

Kompatybilne ze standardowymi architekturami

Kompatybilne z 32-bitowymi i 64-bitowymi architekturami procesorów x86 firm Intel i AMD, a także systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami typu Linux.

Cg - język programowania efektów graficznych wysokiego poziomu

Cg - język C dla grafiki - to język programowania wysokiego poziomu o otwartym standardzie, który wykorzystuje moc programowalnego procesora graficznego GPU. Programowalne potoki graficzne NVIDIA Quadro® FX wspomagane przez języki programowania wysokiego poziomu efektów umożliwiają wzbogacanie trójwymiarowych postaci, obiektów i scen w fotorealistyczne efekty generowane w czasie rzeczywistym. Jest to ogromny krok ku prostemu i szybkiemu tworzeniu realistycznej grafiki w takich aplikacjach jak CAD, DCC czy aplikacje naukowe.

Idealne dla Windows Vista

Oferując wzbogacony interfejs 3D, wyższą wydajność aplikacji oraz najwyższą jakość obrazu, karty graficzne NVIDIA Quadro oraz sterowniki NVIDIA OpenGL ICD są optymalizowane dla architektur 32- i 64-bitowych zapewniając najlepsze wrażenia w systemie Microsoft® Windows Vista®.

Szybki transfer tekstur 3D

Szybkie przetwarzanie tekstur 3D pozwala na bardziej interaktywną wizualizację dużych zestawów danych wolumetrycznych.

Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

FSAA umożliwia nawet 16-krotną redukcję „schodków” i wyszczerbień, dzięki czemu zapewnia niezwykły realizm każdej sceny.

Sprzętowo realizowana funkcja „3D Window Clipping”

Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramek, akceleracja sprzętowa obszaru obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramek) zdecydowanie zwiększa całkowitą wydajność grafiki.

Obsługa HDMI

Pozwala na przesyłanie obrazu i dźwięku do odbiorników HDTV oraz innych urządzeń obsługujących HDMI (za pośrednictwem przejściówki HDMI).

Najwyższa wydajność aplikacji dla stacji roboczych

Architektura kolejnej generacji, umożliwiająca ponad dwukrotny wzrost wydajności przetwarzania geometrii i wypełniania, zapewnia najwyższe parametry obsługi profesjonalnych aplikacji CAD, DCC i naukowych.

Wyjścia sygnałowe o dużej wydajności

Układy RAMDAC 400 MHz i jedno lub dwa podwójne złącza DVI umożliwiają obsługę najbardziej zaawansowanych systemów wyświetlania dostępnych na rynku.

Nowa generacja programowalności przetwarzania werteksów i pikseli Shader Model 4.0

Reference standard for shader model 4.0 enabling a higher level of performance and realistic effects for OpenGL and next generation DirectX® 10 industry-leading professional applications.

Programowalność przetwarzania werteksów i pikseli następnej generacji

Procesory graficzne NVIDIA Quadro FX umożliwiają stosowanie nieskończenie długich programów operujących na jednostkach Vertex Shader i Pixel Shader oraz dynamiczną kontrolę przepływu, znosząc tym samym dotychczasowe ograniczenia związane ze złożonością kodu i strukturą wewnętrzną programów operujących na jednostkach cieniowania. Układy NVIDIA Quadro FX pozwalają na tworzenie niezwykłych efektów specjalnych, nieosiągalnych dotąd w systemach generujących grafikę w czasie rzeczywistym.

Architektura CUDA

NVIDIA® CUDA™ to przeznaczona dla profesjonalnych procesorów graficznych Quadro rewolucyjna architektura obliczeń równoległych, pozwalająca na osiągnięcie przełomowej wydajności w takich dziedzinach jak kodowanie wideo, przetwarzanie obrazu oraz symulacja fizyki.

Rozszerzenia API graficznych NVIDIA

NVIDIA zapewnia zestaw rozszerzeń standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, dzięki czemu aplikacje mogą w pełni wykorzystać najnowocześniejsze funkcje procesorów graficznych.

Technologia NVIDIA High Precision Dynamic-Range (HDR)

Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w cyklach cieniowania, filtrowania, teksturowania i blendingu. Oferuje bezprecedensową jakość renderowanego obrazu w przetwarzaniu wizualnych efektów specjalnych.

Technologia NVIDIA® PureVideo® HD

Najwyższa jakość odtwarzania filmów high-definition na komputerze PC dzięki połączeniu akceleracji dekodowania filmu i przetwarzania obrazu na platformie z obsługą HDCP i układami HDCP oraz integracji z odtwarzaczami filmów HD. Zapewnia najwyższą jakość obrazu odtwarzanych filmów zapisanych we dostępnych wszystkich formatach, w tym HD DVD i Blu-ray – przy niewielkim obciążeniu procesora głównego oraz niskim poborze energii.

Zunifikowana architektura GPU NVIDIA

Pierwsza w branży zunifikowana architektura dynamicznie przydzielająca zasoby GPU w celu zwiększenia wydajności procesora graficznego.

Technologia równoczesnego wyświetlania na wielu ekranach nView

Oprogramowanie do obsługi zaawansowanych funkcji wyświetlania NVIDIA® nView™ zapewnia maksymalną elastyczność wyświetlania obrazu na jednym lub wielu ekranach, oferując niespotykaną dotąd możliwość kształtowania wyglądu pulpitu przez użytkownika, zapewniając tym samym wyższą produktywność pracy.

Zgodność z PCI Express 2.0

Podwaja tempo przepływu danych do 5 GT/s na linię, co umożliwia uzyskanie łącznej przepustowości na poziomie 16 GB/s w obu kierunkach (8 GB/s w każdym kierunku).

Cztery bufory wyświetlania stereoskopowego

Cztery bufory wyświetlania stereoskopowego oferują dodatkowe możliwości wizualizacji w profesjonalnych aplikacjach, które wymagają funkcji podglądu stereoskopowego.

Złącze stereo Mini-DIN (opcjonalne)

Pozwala na kontrolę efektu stereoskopowego dzięki oddzielnemu połączeniu pomiędzy kartą graficzną a sprzętem stereo 3D.

Technologia NVIDIA® SLI®

Rewolucyjna innowacja umożliwiająca profesjonalnym użytkownikom na dynamiczne skalowanie wydajności grafiki, poprawę jakości obrazu oraz rozszerzanie obszaru roboczego.

NVIDIA® SLI® Multi OS

Pozwala na uruchamianie wielu aplikacji przeznaczonych dla systemów Linux lub Windows jednocześnie na jednym komputerze, przy czym każdy system operacyjny wykorzystuje rozwiązanie graficzne Quadro.

Podwójne wyjścia wyświetlania DisplayPort

Złącza DisplayPort obsługują panele o najwyższej rozdzielczości (do 2560 x 1600), zapewniając doskonałą jakość obrazu i możliwość reprodukcji nawet najbardziej szczegółowych ilustracji.

Jedno złącze cyfrowe Dual-Link

Dwudzielny transmiter TMDS obsługuje panele o najwyższej rozdzielczości (do 3840 x 2400 @ 24Hz), umożliwiając wyświetlanie fotorealistycznych obrazów o zadziwiającej jakości i szczegółowości.

Wyjątkowo cicha praca

Niższy niż w przypadku większości komputerów typu desktop poziom generowanego hałasu poniżej 40 dB.

Nieskompresowane wyjście SDI 8-, 10- lub 12–bitowe

Umożliwia specjalistom techniki telewizyjnej i profesjonalistom produkcji wideo tworzenie i wyświetlanie obrazów na żywo, za pośrednictwem nieskompresowanego wyjścia 8-, 10- lub 12–bitowego SDI w rozdzielczościach SD, HD lub 2K, bezpośrednio na monitorach studyjnych, przełącznikach, urządzeniach taśmowych lub projektorach SDI.

Ujednolicona architektura sterowników (UDA)

Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA zapewnia pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i na przyszłość). UDA ułatwia także aktualizację produktów firmy NVIDIA, jako że wszystkie nowe produkty obsługiwane są przez te same sterowniki."

żródło- www.nvidia.pl