Kategorie

Kontakt telefoniczny
Kontakt email
0% VAT dla szkół

Lokalizacja na mapie


 TANI-DELL.PL
by Grischa
Trzebinia 32-540
ul. Kościuszki 130
woj. małopolskie
(bezpośrednio przy głównej
drodze - krajowej 79)
tel 506-906-543

Mapa Trzebinia 32-540, Kościuszki 130

Sklep w zagłębiu dąbrowskim woj. śląskie
 (w bliskej lokalizacji trasy S1)

Mapa lokalizacji
Sosnowiec 41-200 ul.Gacka 1
tel (32) 611 05 49

Ochrona zakupów

Ochrona zakupów

Partnerzy

Jesteśmy zaufaną firmą

Nasze udziały

Nasze udziały

NVIDIA QUADRO 4000 2GB GDDR5 256BIT

  • Kod: 883
  • Dostępność: Jest
  • Producent: NVIDIA
  • Poleć produkt

PROFESJONALNA KARTA GRAFICZNA NVIDIA QUADRO 4000 GDDR5 2048MB ( 2GB ) 256 BIT

Idealna do gier, programów graficznych i innych wymagających prac.

Specyfikacja GPU:

Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000
Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot
Liczba rdzeni CUDA 256
Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4
Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2



Specyfikacja pamięci graficznej:

Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5
Interfejs pamięci 256-bitowy
Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s



Obsługa wyświetlaczy:

Dwukanałowe złącze DVI-I 1
DisplayPort 2
Liczba wyjść cyfrowych 2
Liczba wyjść analogowych 1
Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne)
Kanały wyświetlania 2
Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600
3D Vision Pro

 

 

 


Obsługiwane funkcje:

OpenGL 4.4
Microsoft Direct X 11
Shader Model 5.0
Architektura NVIDIA CUDA
Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW
FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI)
Opcja SDI
Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS



Specyfikacja termiczna i zasilania:

Spełnia normy EnergyStar
(przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynności na poziomie 2:1 lub lepszym)
Maksymalny pobór mocy 142W
Głośność w czasie pracy <28dB
Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy



Karta sprawna w 100%, sprawdzona i testowana przed wysyłką, zafoliowana i starannie zabezpieczona na czas transportu przed uszkodzeniami.

GWARANCJA PISEMNA - 3 MIESIĄCE

Twórz i rozwijaj projekty oraz dostarczaj rezultaty w krótszym czasie

Quadro 4000 jest pierwszym profesjonalnym rozwiązaniem graficznym w swojej klasie, które integrując wysoką wydajność obliczeń i zaawansowane możliwości wizualizacyjne, zmienia współczesne sposoby pracy nad projektami. Oferując do 5 razy wyższą wydajność, model ten stanowi idealne profesjonalne rozwiązanie graficzne dla szerokiego zakresu aplikacji związanych z projektowaniem, animacją oraz przetwarzaniem i obróbką wideo. Dzięki wykorzystaniu nowej technologii skalowalnego silnika geometrycznego, Quadro 4000 może przetwarzać z wydajnością na poziomie 890 milionów trójkątów na sekundę. Twórz i rozwijaj projekty oraz dostarczaj wysokiej jakości rezultaty w krótszym czasie.¹

¹ Bezwzględna wydajność obliczona z uwzględnieniem liczby graficznych klastrów przetwarzających, częstotliwości taktowania GPU oraz szybkości przetwarzania trójkątów.

 

Rewolucyjna architektura Fermi w układach Quadro

Współczesne aplikacje wykorzystują możliwości najnowszej, równoległej architektury przetwarzającej NVIDIA® CUDA™ układów GPU Quadro, co pozwala uzyskać nawet 8 razy wyższą – w porównaniu do poprzednich generacji – wydajność w takich złożonych obliczeniowo zadaniach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo czy obliczeniowa dynamika płynów. W przypadku aplikacji o krytycznym znaczeniu, Quadro 4000 zapewnia szybką obsługę 64-bitowych obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji. Gwarantuje to dużą dokładność, bez konieczności poświęcania wydajności, we wszelkich typach zastosowań, poczynając od aplikacji z dziedziny obrazowania medycznego, a na analizie strukturalnej kończąc.

Moc napędzająca wizualną platformę superkomputerową

Quadro 4000 to nie tylko procesor graficzny; rozwiązanie to stanowi podstawę całej wizualnej platformy superkomputerowej i obejmuje zarówno sprzęt jak i oprogramowanie umożliwiające korzystanie z takich zaawansowanych możliwości, jak stereoskopowe 3D, skalowalna wizualizacja oraz produkcja i dystrybucja wideo 3D o jakości high-definition.

 

Jeszcze więcej mocy w aplikacjach profesjonalnych

Profesjonalne technologie programowe NVIDIA, od oprogramowania CUDA po silniki akcelerujące aplikacje, zapewniają w połączeniu z Quadro akcelerację w aplikacjach takich firm, jak Adobe, Autodesk, RTT, Dassault Systems, Bunkspeed i wielu innych.


Cechy i możliwości GPU

Architektura NVIDIA® CUDA nowej generacji

Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.

Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®

Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.

Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki

Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.

NVIDIA® Parallel DataCache

Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.

Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych

Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.

Silnik NVIDIA GigaThread

Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.

Podwójne silniki kopiujące

Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.

Szybki transfer tekstur 3D

Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.

Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)

Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.

Ujednolicona architektura sterowników (UDA)

Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.

Jakość obrazu

Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.

Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0

Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.

Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K

Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.

Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA

Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.

Funkcje związane z wyświetlaniem

Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu

Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.

30-bitowa wierność odwzorowania kolorów

30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1

Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro®

Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.

NVIDIA® 3D Vision Pro

Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.

Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL

Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.

Synchronizacja stereo 3D

Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.

Wsparcie od strony programowej

Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA

Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.

Programowanie w Cg

Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.

Współpraca z Microsoft® Windows® 7

Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.

Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0

Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.

Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych

Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.

Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA

Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.

NVIDIA® Multi-OS

Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS.

Standard przemysłowy

Kompatybilność ze standardowymi architekturami

Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.

Ultracicha konstrukcja

Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.

¹ Funkcja dostępna w przypadku karty NVIDIA Quadro 4000 dla komputerów Mac podczas pracy w systemie Windows (przy użyciu oprogramowania Bootcamp)."


żródło - www.nvidia.pl